Yesterday & Today.

Vafan hade jag i skallen? No första igår? Tss, det va ju fan idrott. Bråttom som bara den, men jag hann! Hoppade längd, hoppade typ 3.10. Sen fick jag skit ont i foten och slutade hoppa. Trampade snett på brädan, de är la bra gjort mallan! Dagen flöt på med syslöjd & annat skoj. No-lektionen var min sista & inte första. Iaf så kunde jag allt på läxförhöret, cred till mig self!

Bella hängde med mig hem efter skolan och vi pluggade, åt mat & sprang spåret. Sprang i ett bra tempo & tog definitift tids-rekord. Så jädra skön luft att springa i vill jag lova. Härligt! Idol på kvällen och jag skrattade åt "HÅLL KÄFTEN" - killen. Bra dag!

Och sen idag då. Kan man kalla det nice dag? Började med matte, segt men helt ok. Hade engelska efter det & sen no. Lugna lektioner och sen vare dax för skolfoto. Blä. Men jag vart nog helt okej, iallafall på det kortet jag hann springa fram och kolla på, som var på hela klassen. Mitt enskilda blev också helt okej. Nice!

Slutade halv1. HA-HA in your face!! Skoja, haha. Nu sitter jag och spelar gitarr och sjunger. Det är alltid lika kul att umgås med min vän gitarren. Min trogna vän som alltid lyder mig om jag stämmer honom/henne såklart. =P



Blir kanske en bio ikväll med några tjejer. Får se hur det blir med den saken. Ha en skitabra fredag. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0