We are the worlds greatest.

Jag skriver det ofta. Men det kan inte skrivas för ofta, för det är verkligen sant. Det är otroligt att man kan ha såna nära vänner som jag faktiskt har. Jag kan prata om allt med er, verkligen allt. Vi skrattar i stort sett varje dag åt och med varandra, vi gråter i varandras armar, är på toa tillsammans, sover i samma säng och delar helt oslagbara minnen tillsammans. Det är konstigt hur man kan stå varandra så nära, så fort jag inte träffar er på några dagar så saknar jag ihjäl mig och jag måste kramas med er såfort vi träffas. Jag kommer aldrig någonsin kunna bevisa för någon utav er hur mycket ni betyder för mig. Jag gör mitt yttersta för att vara en sån bra vän som möjligt. Men det jag egentligen vill säga och skriva, är: Det spelar ingen roll att vi snart börjar i gymnasiet och träffar nya vänner. Ni kommer vara mina "barndomsvänner" som jag har delat såå mycket men ändå. Spelar ingen roll om någon utav er flyttar till kina, ni kommer fortfarande vara bäst i mitt liv. Det jag skriver är så sant. Ni är bäst, älskade ungar.

Ni vet vilka ni är♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0