TRÖTT VAR ORDET.

Som jag har skrivit tidigare så finns det inget sötare än nyvakna barn som kommer och gosar ner sig i knät helt nyvakna, och idag fick jag det bevisat igen. Jimmy på dagis kom upp idag helt nyvaken och satte sig bredvid mig i soffan och tittade på mig med trötta ögon och log lite. Sen satt han i mitt knä och lyssnade på när fröken läste en bok för alla barnen, rätt som det var så sov han igen i mitt knä, åh jag ville verkligen inte väcka sötisen, men hade liksom inget val. Såfort jag ruskade på honom så gosade han ner sig igen. Hihi längtar tills imorgon!

Träning ikväll, hur fan ska det gå? Huuur trött som helst. Efter en alvedon och ett antal utbrott på min familj så somnade jag en jättesnabbis innan jag vaknade igen för att gå upp och käka kvällsmat. Så drygt att vara såhär trött och veta att träningen slutar 21.30. Vet att jag inte kommer kunna låta bli idol kl 22.40 heller, omöjligt.


Mys med fleecetröja. Nu ska jag byta om sen träffa massa brudar.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Fin blogg :)

2010-09-29 @ 19:40:23
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0