Torsdagsmys.

Somsagt, jag trotsade det äckligt kalla vädret och åkte hem till Elin gosade upp mig i hennes soffa och kollade på idol med henne & hennes snälla mamma. Bellas mor hade gjort en GOD glass/banan/choklad/vindruvor grej som jag blev förälskad i. GOSH vad gott det var alltså! Nu ska jag kolla på idol röstningen och sen somna skönt i min underbara säng. HEJA FREJA. Haha orka att det rimmade, sen hejar jag självklart på Olle också. Även om dom andra 2 grabbarna var sjukt bra också. Kvalitén på idolerna är bättre än någonsin!


MUMMA!

HAHAH. Alltså ni skulle varit där säger jag bara. Jag sitter i soffan tillsammans med Bella & Anneth, och rätt som det är så börjar jag skratta åt en grej som hände idag. Tänker inte skriva ut exakt vad här på bloggen för det skulle vara rätt taskigt. Men sen när jag skulle förklara varför jag skrattade så började jag skratta ännu mer och ännu mer ända tills jag fick tårar i ögonen. Jag försökte låta bli och berätta men det slutade med att när jag hade kommit till hälften av incidenten så garvade jag så jag typ grät, och Bella och hennes mamma asgarvade också. Det jag skrattade åt var iallafall att en fröken på dagis skulle säga potatismos på engelska så att inte barnen förstod och fick det till något i form av "potatomush" HAHA och sen hon ba: "Oj, jag kanske inte skulle ha tagit det på engelska." Och det roliga med det hela var egentligen att hon var seriös..

HAHAHA. Aja, asmysig kväll! PUSS

Kommentarer
Postat av: egoelin

haha fan va rolig du är gumman! :-D

älskar dig bästa

2010-09-30 @ 22:55:59
URL: http://eanderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0