Mitt nyårslöfte.



Bilden är tagen från min gamla blogg. Har inte skrivit om det någonting typ. Men det går iallafall bättre än bra vill jag lova! Kan faktiskt erkänna att jag har druckit läsk 1 gång. På midsommarafton. Blev bjuden på en välkomst-drink som jag svepte. Vågade/ville inte säga att jag inte ville dricka den och blablabla så att ah.. Tror det har blivit ytterligare 1 gång efter det. Men mamma tyckte det var okej att jag drack om jag blev bjuden på det, alltså typ välkomstdrinkar och så. Tyck vad ni vill om det, men 2 gånger på snart 9 (!!) månader. Det är fan bra. Trodde jag aldrig om mig själv.

& idag när jag var hos Vanja idag och vägde mig så hade vikten sjunkit med nästan 5 kg sedan för precis ett år sedan, trots att jag hade växt 1.5cm. När hon frågade vad jag hade gjort så svarade jag: "slutat i fotboll och ätit lite för mycket chips typ.. Sen har jag ju inte druckit läsk på 9 månader heller." Vanja trodde iallafall att det var derför. Det lönar sig! :-)

Kommentarer
Postat av: ylvisen

Tänk att läsken kan göra så mycket!! Kämpa på det finns andra alternativ, det är inte värt allt skit som det faktiskt är i läsk. Smaksatt mineralvatten är min drog :)



Ses imorgon!



Ps. jag tycker det är ok om man får en välkomstdrink men inte om en kompis bjuder en kväll :)

2010-09-17 @ 20:04:33
URL: http://www.ylvisen.blogspot.com
Postat av: EMELIE

Jäklar va bra! Skulle dock aldrig klara av det själv..läsk är det bästa som finns!<333333333333

Hahaha!:D

2010-09-17 @ 22:42:30
URL: http://accordingtoemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0