Lördag.

Hej mina finaste. Har inte uppdaterat på några dagar så jag ber om ursäkt för det!

Igår var Henrik och pappa på fotbollen i stockholm, sverige-ungern! Henrik älskar ju som sagt fotboll (jag vet ingen som kan så mycket om fotboll och sånt där som honom) Så dom tog med sig några kompisar och åkte dit. Jag och mamma passade på att ha party! Nej, men mys-dag.

Så efter skolan (som förövrigt slutar klockan 12.55 VARJE fredag, grymt), kom mamma och hämtade mig och vi åkte ner på stan. Gick runt och letade skor och jacka. Var där i några timmar. Blev vråålhungriga så vi gick och köpte mat och tog med oss hem. Vi åkte förbi filmtoppen på vägen hem och hyrde movies.
När vi kom hem borrade jag ner mig i min sjukt goda sallad från vivaldi medans vi tittade på "The ghost writer". Nja, den va väl sådär, men mysigt hade vi. Kollade lite på fotbollen också och pratade en hel del om massa grejer.

Detta fick jag med mig hem;

Bh från h&m. 99:-


Från ginat. 149:-


Basic tröja från ginat. 149:-

& så dessa:



Från ryns. 850:- Dom va dyra, men allt annat var bara skit. Fanns inga storlekar och inget annat snyggt. Jag får ta mig en funderare. Är inte helt 100 än, men jag tror att jag vill ha dom. Sjukt snygga enligt mig..
Hiss eller diss? :-)

Sen fick jag med mig en jacka hem också. Från dm mode och den kostade 399:-
Den gör sig inte på bild så den får ni se en annan gång. PUSS.

Kommentarer
Postat av: ylvisen

Hiss! Snygga grejer allt ihop! Jag måste få locka dit hår någon dag med en riktig tång, kommer ta sjukt många timmar men det vore roligt att prova :)

2010-09-04 @ 19:28:49
URL: http://ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0