I rymden finns inga känslor..

 Startade kvällen på spicy hot. Och btw så var Sebastian Krantz där, lite coolt. Men ah, beställde mat och satt och dog av garv (as usually). Gick och köpte popcorn & dricka och sen in på bion. I rymden finns inga känslor. Den var faktiskt helt ok. Inte den bäästa jag har sett, men lite bradålig nästan. Skitrolig var den iallafall så det var det som räddade filmen. Plus att grejen med att kolla på bion, där alla sitter med olika garv & skrattar när som helst hur som helst och hur högt som helst. Ah tummen upp alltså!



Kvällen slutade hos Frida. Jag, hon och Malva kollade på tv.se på idol-avsnittet som sändes ikväll. Hahah hon som skrattade hela tiden, shit jag dööör hahah! Tack för en mysig afton tjejer. Ni e bäst!!

Annars då? Sitter här i min mysoutfit och tittar på tv samtidigt som jag bloggar. Jag är tjej och kan derför göra 2 saker samtidigt you know. Signs går på 5:an, och sist jag såg den filmen var i 6an, så det var ettag sen. Och om någon vet vem Abigail Breslin är, så är hon typ 5 år i den här filmen och är sjuukt söt. Verkligen. Hon är bland annat med i allt för min syster som btw är min favoritfilm, har jag nämt det..?

Aja, nu ska jag kika lite mer på filmen, bloggar mer innan jag somnar, promise! PUSS
  

Kommentarer
Postat av: Frida

toppenkväll, älskar er!

2010-09-11 @ 17:05:28
URL: http://fridarebeccaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0