HISS och DISS



* När man ställer in sig på att plugga kemi, sen kollar man i anteckningarna och ser att allt är gjort. Toppen!!

* Att handbollen har börjat igen. Behöver inte säga så mycket mer än så!

* Självförtroendet.. Mitt självförtroende stiger lite lite mer för varje dag som går. Vem gick idag till skolan i uppsatt hår och urringat? Jag.

* Skolan. Faktiskt. Det är mycket roligt i skolan. Alltså mycket roliga uppgifter, filmtittning och diskutioner och mycket skriva och sånt. Plus sällskapet, det är det allra bästa. Kul att vara äldst också, inget att skämmas för längre.




* Vädret. Hatar hösten och vintern mest på hela året. Våren är mysig, för då väntar man in sommaren. Hösten har sina mysiga dagar, filmtittning och mörkt ute tidigt, visst är det mysigt. Men det är aaaslänge kvar tills sommaren är här igen, det som komma skall är vintern. Blä!

* Dissar mig själv för att jag är så morgontrött. Sjukt jobbigt ju haha! Ställer klockan på 06:45 varje morgon. Men stänger av den och går upp efter 7 VARJE morgon ändå. Då blir det jobbigt för snigelmalin ska jag säga!

* Hmm.. Vet inte vad jag ska dissa. Eller jo - att jag verkligen måste sluta blogga nu och byta om. Fet diss på det heheh. Närå, men vi hörs imorgon. Studiedag på fredag, sköönt att sova!


Kommentarer
Postat av: ylvisen

Låter härligt malin, du är fin :)

2010-09-23 @ 09:51:47
URL: http://ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0