Friday, I'm in love!

Inte in love så, utan in love i fredagen liksom.

Sov för första gången efter sommarlovet lääänge. Så nice att vakna klockan 11. Så nu är jag utvilad vill jag lova. Nu sitter jag och dricker juice, billys panpizza samt lyssnar på musik. Senare idag blir det att träffa lite tjejor som är lika glada som mig över att det inte är någon skola nästa vecka hihi. Vi myser nog framför en film och käkar godis eller nåt!

Ikväll ska jag även hem till mormor som har fyllt år för typ en månad sen, men som inte har hunnits med att fira, så det blir ikväll. Bara min familj då, men mysigt ändå!

Och på tal om min familj, kolla:
 
Bild 1: Trots att mamma tjatade på mig att jag skulle bädda min säng så glömde jag heelt bort det. Då gjorde hon det och la den här lappen under täcket. Söt mamma jag har!!

Bild 2: Från min lillebror imorse som jag hittade på köksbänken när jag vaknade. Söto. Han hälsar att han skrev väldigt slarvigt!


Kommentarer
Postat av: e

söta familjemedlemmar du har! (L)

2010-09-24 @ 12:38:19
URL: http://eanderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0