Första dagen på dagis.

Och jag gillart. Verkligen, det var jättemysigt med alla söta småkottar som kom och kramades och ville höra sagor och verkligen beundrade en. Det lös i ögonen på allihop & dom var så söta! Det går ifs inte att vara ful i mina ögon när man är liten, hihi.
Slutade halv4, gick hem och spelade lite gitarr. Gick över till Vilma och gav henne presenterna, hon blev jätteglad och det var kul! Fick massa kramar och sen körde vi dans-stop med hennes nya stereo som hon fick imorse, hihi. Sen gick jag på handboll och nu kollar jag på idol och äter fil & mysli. Min bror vill verkligen ha datorn nu så jag ger han väl den då. Hörs! :-)

Kommentarer
Postat av: ylvisen

Va roligt men glöm inte alla dryga föräldrar... utbilda dig till nåt annat :)

2010-09-28 @ 12:27:29
URL: http://ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0