F ö r s t a h a n d b o l l s t r ä n i n g e n ä r a v k l a r a d !

Härligt att kunna skriva så! Vet inte varför men jag har oroat mig för att börja spela handboll igen. Fråga inte varför.. =P Iallafall så gick det skitbra och jag kommer nog inte alls vara så pirrig nästa träning. Det här året ska bli skitkul. Några IVH-tjejer och några TIK-tjejer. Några 95;or och några 96;or. Detta blir görbra!

Annars då. Sitter och käkar fil med müsli, banan & flingor. Det är asgott när man har tränat, haha åt ofta det förut när jag hade tränat. Jädra tjat om att jag har tränat. Någon som har missat att jag har tränat eller!?



Jag & min kompis filen. Bjuder på denna bild assåwww!!
Ska snart duscha och sen njuta av att jag ska sitta i cafeterian imorgon. Nice!!!

Kommentarer
Postat av: ylvisen

Börjar inte handbollsträningarna snart? ;)

2010-09-21 @ 09:50:04
URL: http://ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0