Dagens outfit.




Tröja: H&M
Baslinne: Ginat
Jeans: Vila (tro inte att jag inte tvättar dessa brallor, det gör jag, men jag älskar dom verkligen!)
Sjal: Självklaraste, älskar den, bik bok!
Ring:
Ginat.

Hade bråttom imorse. Eller inte mer bråttom en vanligt men när jag har sovit för lite så gör jag automatiskt allt 10 gånger så långsamt som jag annars gör, ni kan ju tänka er hur det går för snigelmallan =P Slängde upp morgonruffset i en toffs för jag insåg att jag inte skulle palla en halvtimme med platttången i handen när mitt hår är som självlockigast. Det är fan omöjligt att platta..

Nu ska jag dyka ner i kemiboken. Fyfan. Jag är helt slut efter denna kämpiga natt, bokstavligt talat nu, jag SATT och sov. Det ni! Inte så skönt men det dög och jag hostade inte så mycket iallafall.. Har även engelska glosor & en bildläxa. Ni ser, det kostar att vara sjuk. BLÄ.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0