A n d r a h a n d b o l l s t r ä n i n g e n a v k l a r a d !

Såhär ska jag fortsätta. Ba : 243 handbollsträningen avklarad osv. Närå. Orka att jag bloggar fast jag egentligen ska käka fil och müsli & kika idol på datan. Slutar inte förän 21.30 pga 96ornas konfirmation. Så roligt när dom kom idag och berättade. Massa låtar och sen det traditionella: "fan va äckligt brödet som man doppade i vinet var!!!!"
Hihihi. Nej nu ska jag kika idol. Ordet träningsverk betyder inte längre ont i benen för mig. Det värker i varenda jävla muskel i kroppen - hääärligt!

PUSSAR

Kommentarer
Postat av: ylvisen

När sa du att handbollsträningarna skulle börja ;)

2010-09-23 @ 09:51:02
URL: http://ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0