A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z Å Ä Ö

Jag kommer inte på någon rubrik. Undra föresten vem som kom på hur tangenterna på ett tangentbord ska sitta..? Varför inte sätta dom i ordning bara liksom? Men jag ska inte klaga på det, skulle bli drygt att lära om sig.

Skolan idag var helt ok. Garvade ett antal gånger på engelskan när Jerry var lite smårolig. När våran engelskalärare frågade vad dom gjorde med judarna osv så svarade han att de gav dem till tigrarna. Då svarade våran lärare att det inte fanns några tigrar i europa. Då sa Jerry att hon skulle bevisa det, och att dom fanns på zoo. Sen blir det tyst ettag och sen hör man Jerry ba: "På zoo, kan man göra vad man vill och lite till, på zoo.." Alla börjar skratta och han förklarar att det är mora träsk, haha!

Slutade 14:20, stannade i skolan ettag med Jonas och Michelle. Vi var i musiksalen, Jonas spelade piano och jag spelade gitarr. Thihi.

Nu ska jag sätta igång med pluggandet. Har engelska, spanka, kemi & fysik + bild. Allt denna vecka alltså. Gashhhh jag är så trött så jag somnar typ framför datorn. Idag blir det vila från spåret eftersom jag sträckte mig igår, benet. Det suger, men hade ändå inte orkat. Imorgon är det kompisfoto.



Kommentarer
Postat av: emsi

hahaha jerry. så skön :D

2010-09-07 @ 17:03:06
URL: http://emmame.devote.se
Postat av: Frida

sluta tjuvträna på poser till imorgon malin, det är att fuska vettu.... :o

2010-09-07 @ 17:46:29
URL: http://fridarebeccaa.blogg.se/
Postat av: ylvisen

Jo tack, den låter kände jag allt igen :)

2010-09-07 @ 20:40:27
URL: http://www.ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0