15.31

HEJ!
Har varit i skolan idag. Seg dag, ända bra var syslöjd. Och matten (som vi hade utan mattelärare), för då satt jag, becka & julia och snackade om gamla minnen. Vi skrattade typ hela lektionen.

Nu sitter jag och käkar limpa & dricker pärondryck. Ska straxt plugga. Har kemi & engelska tills imorgon. Behöver även läsa i min svenska bok men det skjuter jag upp. Ska kika på idol tillsammans med bella ikväll, nice!

& btw. På lördag ska jag hem till Ylva, hon ska locka hela mitt hår med en locktång. Kommer antagligen ta ett bra tag, men det blir nog skitcoolt. Har aldrig lockat hela mitt hår med locktång förut. Så det ska bli kul att se hur det blir! Bara hon inte drar mig i håret för då skriker jag, håröm som jag är :) Nejdå, men ni får nog se bild sen på hur det blir / blev!

Ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0