YO

Skolan idag har faktiskt varit rolig, soft dag lixx. Började med so, hade Helen som är våran handledare som vikarie. Hon hade en genomgång som var guld värd, som Malva sa "Jag lärde mig mera under den här lektionen än vad jag har gjort under dom här veckorna.." Fick dessutom ett superbra häfte att träna på med alla datum & år som allt skedde, samt alla länder. SUPER!! Synd bara att provet är imorgon, vilket betyder att man måste plugga rumpan av sig idag. Jag fixar't. Men på tal om att vi hade Helen, såå nice lärare:
Hon går och kopierar häften åt oss. Busiga som vi killarna är så kopplade dom in en iPhone i högtalarna och dunkade Günter, hahah! Vi dansade och skrattade skitmycket. Ingen lärare kom, men sen när Helen kommer så förväntar sig alla att hon ska bli skitarg, som typ alla andra lärare skulle ha blivit (konstigt va..?). Men istället för att bli arg så säger hon bara "Jaså, ni har disco härinne!" Haha alla blev helt chockade över att ingen blev arg. Kul hade vi iallafall.

Slutade 14.20, gick till frissan & klippte bort det slitna i mitt hår, asnice att ha det gjort! Becka hängde med också, och efteråt så gick vi hem till henne och hon gjorde någon äggröra med kantareller till, HUR GOTT!? Sen pluggade vi och förhörde varandra och så, tackar för det! Har fortfarande en hel del kvar, men någonstans måste man ju börja! :-)

Tänkte lyxa till det lite för mig själv och göra te & poppa popcorn till pluggandet, är alone in tha house ettag så då kan jag mysa med mig själv samtidigt som jag pluggar. Imorgon är det so-prov. Herregud.


Günter-nördarna från 9b.

Kommentarer
Postat av: ylvisen

YO = ylva ohlsson :)



Kul lärare!

2010-10-05 @ 21:41:59
URL: http://www.ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0