Världens snällaste mormor & morfar.




Dom kom upp till mig och snackade ettag och sen frågar mormor: Äter du sånt här? Haha OM jag äter! (a)
Passar speciellt bra just den här veckan, om ni förstår vad jag menar.
Blir alltid sådär extra chokladsugen 1 gång i månaden..
Tack så himla mycket för chokladen och kakan!!
Den ska jag käka till efterrätt. Inte hela dock, jag lovar!

Som min och mammas konversation igår:
Jag: Jag är fett sugen på popcorn till fotbollsmatchen.
Mamma: Men gör då?
Jag: Men är du inte rädd för att jag ska bli fet då?
Mamma: Nej, man blir inte fet av popcorn, det är av chips man blir fet.
Jag: Ah, jag var mer sugen på det, men dom har jag redan ätit upp..
HAHAH.

Och ta nu inte det här som att min mamma är rädd att jag ska gå upp i vikt, utan det var ett skämt ;-)

Kommentarer
Postat av: ems

hahahah åh jag saknar dig knas malin! :(

2010-10-13 @ 19:27:25
URL: http://emmame.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0