Underbara lördag.

Det enda dåliga med lördag är att det är söndag dagen efter, vilket betyder att det är skola dagen efter.
Åkte ner på stan med Frida idag. Blev så otroligt sugen på en ny ring, så jag tog med mig min fina kompis och åkte ner. Träffade några man kände, såg lite kläder man skulle köpt om man var rik. Nu har jag ifs precis fått min månadspeng, men månaden är lååång innan man får nya money igen.
Hittade iallafall 2 fina och billiga ringar, samt så tryckte vi i oss varsin kebabtallrik på TipTop. Lätt godaste kebaben i stan, lätt verkligen. Åt så mycket så jag tror vågen står på minst +5kg. Näråh.

Om en halvtimme ska vi på årets 3dje och sista kräftskiva hos kompisar till familjen. Ska byta om, fixa hår & sminka, JALLA! Det där fick mig att tänka på grönalund i sommras med grannarna, och vi ska över gatan i stockholm med dö-mycket trafik, och Vilma 7år tar sats och springer över gatan och skriker: "JALLA MALIN, JALLA!!!" Haha =P

Igår hade vi tjejer en väldigt mysig kväll, men mer om den + bilder senare, hinner tyvärr inte nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0