TJABBA.


Alltså det här är en utav alla anledningar till varför jag tycker att Olle är så grym. Alltså ni hör väl?!?!?!
Egentligen tycker jag att en tjej ska vinna i år, det är för mycket killar som vinner! Alice & Linda. Go go.
Fick lite hjärtklappning, Linda var nära att ryka förra gången & Alice denna. Spännande...

Förövrigt sitter jag och pratar skit på msn med Pezen, alltså vi är riktigt lodiga, töntiga, barnsliga, men so?
Aja, vet inte vad jag ska skriva mer. Förutom att jag är på bra humör! Varför? Jag vet faktiskt inte. Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Frida

synd bara att Linda var ruskigt dålig förra fredagen också... hon brukar annars vara ganska bra!

2010-10-16 @ 14:58:07
URL: http://fridarebeccaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0