Sommaren 2010.



Alltså. Jag har läst min blogg. Från i somras. Det är verkligen roligt att ha en blogg när man kan läsa om vad som hände, satt med världens fetaste smile. Alltså, jag saknar sommaren så sjukt mycket. Alla dom där inläggen: "Imorgon åker vi till östra och badar" & "Sover här inatt, imorgon ska vi sola!" Alltså, är det någon som instämmer på att spola tillbaka tiden lite? Shit vilken nostalgi. Alla sena tjejkvällar med skrattanfall. Kan verkligen hålla med facebook-gruppen som heter "Vi som har garvat ihjäl oss och fortfarande lever". Så jävla bäst grupp, det var nämligen det jag gjorde, skrattade mig igenom det underbara sommarlovet som aldrig kommer tillbaka. Blä för vintern alltsåå..

Nej, funderar på att krypa ner i sängen och spela minigolf på mobilen (ja, det är askul!) Imorgon måste jag plugga! Tror jag ska börja med matten och fixa klart svenskan helt. Kanske att jag hör med mormor & morfar om dom är hemma så jag kan vara där, behöver lite hjälp med min stickning! Godnattpussar!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

sv: skönt att jag inte är ensamn ;)

tack, din med:)

2010-10-15 @ 08:22:19
URL: http://ciccianderssonn.blogg.se/
Postat av: ylvisen

Shit vilken ball bild!



Tack för lyckönskningarna. Mu! :)

2010-10-15 @ 12:12:50
URL: http://www.ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0