Mini-Malin

Nu ska jag visa lite bilder från min barndom. Fotade av lite ur fotoalbumen =P
 













HAHA. Den här står hos mormor och morfar, och jag har allltid varit rädd för den. Kommer verkligen ihåg det!


2 år.


3år.


28 dagar före 4års-dagen blev jag storasyster.
Han föddes på påsken så vi hade gått påskkärring på dagis, därav sminket ;-)


Skidåkning på dagis. Lilla pezen i bakgrunden!







HAHA. Jag och min granne som klättrar, frågan är ju vart jag är påväg?


Mina sommarkompisar. Dom bodde i frankrike men kom till sverige varje sommar.
Här sover vi över i min farmor och farfars sommarstuga. Kommer ihåg hur otroligt roligt vi hade.
Har ingen kontakt med dom idag, tyvärr..





7år. Toyroy (som min farmor så fint kallade det), is the shit!


Bro bro breja med älskade grannarna.


Började i ettan.


Den här somriga bilden får avsluta. Nu orkar jag inte ladda upp nå mer! Saknar att vara liten ibland alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0