LUNCH RAST

Sitter hos Bella för tillfället och lyssnar på bra musik. Vi har gjort det vi är allraallrabäst på, nämligen att koka nudlar! Våran ultimata måndagsmat! Hade tydligen ingen musik som vi har efter våran lunchhåla heller, så de blidde en lång håla idag! GILLAS.

När jag kommer hem från skolan ska jag plugga tills jag tuppar, har prov på onsdag och jag har knappt tagit en titt än.. Sen är det handbollsmatch för 96/97 laget ikväll som jag inte tänker missa heller. Spännande med första seriematchen och allt. Hörs senare, pussN.


Min söta b-vän Elinpez.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Tack :-D



KRAM!



P.S Jag följer din blogg med bloglovin' (a) D.S

2010-10-04 @ 18:00:25
URL: http://ericamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0