Livet är en schlager

Någon som har sett den filmen eller? Jag kollade alltid på den när jag var mindre,
så jag kör på det nu också! Förövrigt har jag en väldig m-verk.
Det enda positiva med det är ju att jag slipper vara i skolan.

Men annars då? Jo vars, i princip samma febertemperatur som alla andra dagar.
Nu ska jag kolla klart på filmen. Sen kolla på bilder från när jag var liten, det är alltid kul.
Kanske kommer upp nå bilder på bloggen sen, vi får se!


Älskar den här bilden, hihi. Första gången jag träffade lillebror.


Hörde föresten från morfar att dom håller på att hissa upp alla stackars människor som var nere
i gruvan som rasade för någon månad sen eller hur länge sen det nu var. Hoppas allt går bra ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0