LEOPARD-MALIN UPPDATERAR SIG


[1. puss  2. smile  3. happyface  4. det är inte mina valkar som syns, det är linnet som viker sig.]

Jag bokstavligt talat bor i min älskade sjal. Den är lika stor som en gardin och alldeles perfekt att linda in halsen i.
Sitter och funderar på vad jag har att vara glad över. Jag MISSAR ju min handledares fantastiska bak-verk nu ju..
HAHA kommer aldrig glömma när vi satt och pratade på so:n, ingen speciellt bra fokus på vad vi
egentligen skulle göra. Så ropar våran handledare: "HÖRRNI, 9B, alla vänder sig åt rätt håll och
tittar på tavlan!" Alla vände sig om och trodde såklart det handlade om det ämnet vi hade, so.
Istället står det: "TÅL DU MANDEL?" HAHAH fan va alla skratta. Han ba: "Ja, jag hade tänkt baka
något till er eftersom ni var så duktiga och vann klasstävlingen." Alla ba: "AHA, JA VI TÅL MANDEL!!"

Aja, hoppas det var äckligt. Nejdå, hoppas det var skitgott. Nu ska jag göra lite te och sätta mig med matten.
WOHO!!

Kommentarer
Postat av: liindblaads

hej allt bra ?

Vad tycker du om Rasmus Seebach ?

2010-10-11 @ 17:50:59
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: ylvisen

FIIIIIIIIIIIIN

2010-10-12 @ 10:36:18
URL: http://ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0