Kvällsinlägg.

Tjabba alla bloggläsare.
Har nyss käkat, fått garvanfall med mamma, plockat ur diskmaskinen och nu ska jag återgå till matten. Suck. Har inte så mycket kvar iallafall och det är ju positivt. Imorgon kommer Emrich (som upplevde andra världskriget) till våran skola och berättar om tiden i Auschwitz koncentrationsläger. KUL att jag antagligen kommer missa, hade ju faktiskt varit jätteintressant att lyssna på.. Hörde att alla hade fått skolkataloger idag. Vaför tajmar jag alltid in mina sjuk-perioder så bra..? ÅÅÅH. Aja. Matte, duschen & sen sängen. Har haft roligare, har mått bättre.
Puss & kram.


Kommentarer
Postat av: Jennie



Hej!



Jag tror att du ( eftersom du svarat ang det i en kommentar ) fått en kommentar på din sida ang "Vill du ta över min plats på MestBesöka-listan" ?



Jag fick en likadan, och säkert ett hundratal andra, vilket är rent ut sagt för jävligt! Jag fattade direkt att det ända personen hade som syfte, var att komma högst upp på listan igen.



Du hittar ett inlägg ang det, ett par snepp ner i min blogg. Sånt borde inte få försekomma!



Jag verkligen avskyr sådant. Sprid vidare!



Ha en fin kväll

2010-10-11 @ 21:23:53
URL: http://egosidan.blogg.se/
Postat av: liindblaads

Jaa han e as bra :D

2010-10-11 @ 22:58:17
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0