Konversationer mellan oss 2:

Elin: Heeeej
Jag: Nemen hej!
Elin: Och du är?
Jag: Namn: Malin
Ålder: 15 år
Bor: V-ås / T-berga
Intressen: Kompisar, handboll & datorn
Hobby: Samma som ovanstående
Smeknamn: Mallan / Snigel
Motto: BAJS!
Och du?
Elin: Fullständigt namn: Elin Linnèa Andersson
Ålder: 14(15)år
Bor: V-ås / T-berga
Intressen: Kompisar, göra av med pengar och självklart plugga!
Hobby: Samma lika
Smeknamn: för det mesta... Elinpez&Bella
Motto: SNOPP!
Jag: hahah :(

Alltså, ni ser? Inte ens kul. Fast det är det som är grejen, det är så jävla kul..
Elin: Alltså man märker att du har varit hemma för länge, skitdålig humor, haha.....
Jag: :(.. HAHAHHA


Kommentarer
Postat av: elin

haha, vi är fööööör tråkiga!!! jag behöver en macka:( är hungrig...............

2010-10-16 @ 00:58:28
URL: http://eanderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0