Jag bara äälskar h&m's priser.

 
Alltså den till höger har jag kollat efter varje gång jag är på stan, men den finns never ever i butikerna. Så efter lite tjatandes på mamma så beställer jag nog hem den istället! De 3 till vänster är kostar tillsammans, håll i er, 19:- Alltså ah.. Det är ju så gott som gratis enligt mig haha! Men jag ska fundera lite, men den till höger blir min! Jag vet att jag är galen i ringar, men efter detta köp så ska jag inte inhandla några ringar på ettag. Shit vilken snygg tröja jag hittade på h&m's hemsida.. Dreglar lite till över dom underbara priserna. Det är kul att ha pengar!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Sv. Tack så jättemycket :) Just nu fotar jag med en Nikon d5000.

2010-10-07 @ 12:05:13
URL: http://theheadrush.blogg.se/
Postat av: johanna

den till höger finns i nästan exakt kopia på jc i igor,såg den alldeles nyss,ifall du ine hittade på h&m liksom. tror den kostade runt 59 kr:)<3

2010-10-07 @ 16:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0