HISS & DISS.

Kör med en sån här nu när jag ändå inte har så mycket för mig!


Dagens hiss går till min klass. När man pratar med dom så blir man glad. Speciellt när man pratar i telefonen och så hör man Günter spelas på högsta volym. I miss you guys! Kan verkligen inte fatta att vi har 1 ynka år kvar innan vi splittras, det känns som om vi träffades igår för första gången typ =P


Egentligen borde jag dissa att vara sjuk. Men det har jag tjatat om så mycket så jag dissar något annat istället. Vi kan ta, hmm, vädret. Okej, kanske inte en så jättekul grej att dissa, men det är såå sant. Direkt när skolan började så började kylan komma tillbaka. Sommaren blev för kort, även fast den här sommaren har varit helt underbar. Jag tittar på bilder och vill bara gå ut och lägga mig och sola med ett glas saft i handen. Det är inte så lockande när det är frost i hela gräset.

Kommentarer
Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Mejla mig om du inte redan har gjort det så ska jag förklara hur du ska göra :)

2010-10-11 @ 13:39:37
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: Frida

haha fina bilder du fick till där!

2010-10-11 @ 15:26:17
URL: http://fridarebeccaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0