HALLÅ LÖRDAG.

Som nu har övergått till söndag, tyvärr, men sant.
Har spenderat min kväll hemma hos familjen Dahlberg, och har faktiskt haft det riktigt mysigt. Har spelat kort och pratat jobb&gymnasieval. Sofie berättade om att hon hade gått John Bauers IT/media, och jag blev helt.. Alltså, first time ever, jag längtar efter att börja i gymnasiet. Jag är inte helt 100 än. Jag vill gå där, för jag vill kunna bli journalist, jag älskar att skriva. Jag kommer aldrig kunna bli det på Barn&Fritids programmet.. Jag måste fundera, gå på öppet hus & fundera lite mer, men den diskutionen vi hade fick mig att tänka till lite mer faktiskt..

Iallafall. Spelade kort och fascinerade mig över Amandas smink. SÅ mycket och SÅ bra. Shit. Hon går Stil & Trend och vill bli make up artist typ, lite coolt enligt mig. Hon har verkligen hela make up store i sitt rum! Kom hem därifrån ca halv1, har haft en supermysig kväll. Hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0