Gissa vad jag ska göra..?

Jag ska leka att det är år 2006, skapade nyss en gubbe på blip. Nu ska jag spela gladiatorerna!
Alltså det är såå 2006 men det var ju såå kul så jag dör hahah! Fett mycket jag köttade det då..



And here I am!!
Btw. Ni ser att det står "Köp mer i affären" Alltså det finns så att man kan köpa premium(?) för att få sitt användarnamn rullandes uppe på hemsidan. HAHAH det var en tjej som hette Gulliga Gullan eller något sånt, som skrev: "Puh, äntligen helg!" Meddans en annan skrev: "Tagga för turnering på söndag!!!" Eller något i den stilen. Alltså HAHAHA, det var tonåringar, äldre än mig. Kul med blip som sagt!

Kommentarer
Postat av: Frida

aj aj malin, nu har febern satt sig HÅRT. icke brå icke brå...

2010-10-08 @ 17:50:06
URL: http://fridarebeccaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0