F R E D A G S M Y S

Kom hem från praoen ca 15.40. Fick massor med kramar och pussar från alla söta barn på dagis, och jag lovade att komma och hälsa på. Fick ett jättebra omdöme på min praolapp som man lämnar till sin praoplats, och fick dessutom ett papper med massa kort på alla barn och på mig och där det stod typ lycka till, det har varit kul att ha haft dig här, och sånt. Hihi, supernöjd med veckan, kommer sakna dom så mycket!!

Nu ska jag städa mitt rum, byta hamstrarnas burar, duscha & när mamma kommer hem ska jag prata med henne och ikväll ska jag träffa mina underbara tjejer och kolla på idol med dom. Som det ser ut nu blir vi 6 stycken, och det är alldeles perfekt, såå härligt.


KÄRLEK


Kommentarer
Postat av: emsi

puss på dig min fina vän

2010-10-01 @ 18:02:11
URL: http://emmame.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0