.



Ber om ursäkt för sämst uppdatering, hade bara ingen vidare lust att sitta bakom dataskärmen när termometern visade 27+ ;) Skriver lite nu om vad jag har gjort iallafall!

Fredag; Åkte med mamma & henrik till bauhaus ju. Fick med mig en lampa hem som jag ska sätta över min "spegelvägg", för att jag ska få det ljusare när jag står och fixar mig. Fick även med mig en mjukglass därifrån, gött.
På kvällen efteråt så smsade jag jennifer. Saknade henne & frågade om hon ville hitta på något, och det ville hon. Så jag cyklade dit och så cyklade vi iväg och snackade lite, förbi frida & julia ettag, sen vidare till kinagungan där vi satt och snackade. Tack för att du lyssnar, förstår och verkligen bryr dig jennifer. Det är inga tomma ord. Sen började det regna, då va väl klockan 22.40 kanske. Då åkte vi hem till henne, och jag sov kvar där. Somnade kanske 2.

Lördag; Vaknade upp bredvid jennifer efter att ha invigit hennes säng (haha..) Vi åt frukost, sen såg vi att det gick en buss en kvart senare, eller en 2h senare. Vi orkade inte vänta så vi skyndade oss. Men med en snigel äre inte lätt.. Vi missade den iaf men snälla pappa larsson skjutsade oss till stan. Jennifer var kattvakt så jag hängde med dit, sen gick vi till hm och köpte hårfärg till jejje. Efter det gick vi till svartån och gick och pratade. Sen köpte vi en dricka ( inte läsk ;) ) Sen kom bussen och vi åkte hem igen. Hjälpte pappa larsson att plocka maskrosor på baksidan för att han skjutsade oss till stan. Mysigt i det asballa vädret liksom! Sen tog vi ut nadjas råttor och lekte med dom. Efter det busade jag med michis, deras 5 åriga granne. Jättesöt!



fick nå gratis comviq också, nice :-)

På kvällen kom grannarna över och vi körde kurragömma. Min vilmis är världens sötaste. När jag kom ut efter att jag hade duschat så hör man ba; MMAALLIIIINNN!!!! Sen kommer vilma springande mot mig och ba slänger sig i famnen på mig, söötis. Sen körde vi "barn" en grej som heter pengen, den är grym. Så kul! HAHA :-D Dom gick vid halv1 efter en awesome dag, helt underbar!


Idag; Upp 8 var som stod på listan, ner på fotbollsmatch mot skiljebo. Det var sjuuukt spännande men vi vann iaf med 3-2 efter att carro peta sista med 1 minut kvar - grymt! Serieledning och en nöjd malin.

Nu väntar duschen på mig, sen lite mat och sen då? Det roligaste till sist såklart - PLUGGG! Svenska & musik + lite matte ska göras innan ikväll. Då ska jag softa, är skit trött!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0