TISDAH'

Jag & bella hade elevlektion idag på idrotten, det blev fresbee-brännboll freespy* Haha de gick gr8 :-) Sen vare syslöjd, har rätt mkt kvar på min klänning.. Men iaf, matte sen. Satt heela lektionen och tjatade om hur hungrig jag var. Vi går ner till matsalen, och ser till våran förskräckelse - maten är slut. Det enda som återstod var blodpuddig, NICE. Fattigare skola får man väl leta efter antar jag, herregud.. Vi åt inte sist heller, de vare värsta. Så jag fick leva med att vara hungrig till halv4 då jag slutade och åkte hem och käka macka&yougurt..

Nu ska ja plugga, assvårt att komma på kapitel i svenskan, men ah får väl försöka lite. Sen ska jag skriva ut lite bilder till ett engelska arbete och sen återstår bara musik-läxan. Det får bli allt för idag, jag är riktigt riktigt trött!


förlåt, men hur många ungar på våran skola gillar den här maten?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0