Right at the moment..

Sitter hos Frida nuråå, kom väl straxt efter 22 någongång. Vi har haft skrattanfall så vi fick ont i kinderna och magen efteråt..
Jag rååkar fisa i fridas säng (fresh i know, men nöden har väl ingen lag..?)
Jag: NU ÄR VI KVITT!
Frida:
*ASGARV*
Jag:
Men du kissade ju? PRUTTADE JU* i min säng tidigare idag??
Frida:
*ASGARV*

HAHAHAH :( Sen:
Jag: Frida nu tänker jag på bilderna vi tog idag
Frida & jag:
*ASGARV*
Snacka om trötta....

Men annars då? Jo det går väl ingen nöd på oss inte. Sitter och knaprar i oss popcorn som vi doppar i smält mjölkchoklad, dricker saft & nu ska vi äta upp honungsmelonen på det - niiiiice!
Men ah, ni får väl ha de bäst. Jag och frida kommer slockna som små ungar senare ikväll, ciao!


shake it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0