ingen fotboll..

Kommer ner till samlingen, och får inte spela. Inte kul alls, blev faktiskt riktigt besviken när dom sa att jag inte får vara med och spela för att jag har tränat mindre än dom andra. Sen vet jag att det finns några som har tränat mindre än mig också, men jaja skit samma. Åkte med och kollade iaf, mina brudar vann med 8-0 så de va ju en bra start på serien iaf! Nu ska jag snart borsta tänderna och krypa ner i min sköna säng.


här är iaf en grymt snygg bild på mig i fotbollskläderna
& den som inte fattade att jag var ironisk är seg i huvet, hejdå!

Kommentarer
Postat av: ylvisen

Ha ha garvade åt den sista meningen.....



Va synd att du inte fick vara med men de klarade sig ju utan dig denna gång ;)

2010-05-04 @ 08:24:50
URL: http://ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0