HELT ÄRLIGT?

Jag orkar inte vara sjuk längre. Jag har f*n varit sjuk hela vintern till & från, ständigt förkyld och illamående. Nu när läxor&prov äntligen är över så blir jag självklart sjuk igen! Oooorkar inte. Vaknade 2 inatt och hade sjukt ont i halsen, länge sen jag hade såhär ont. Sen satte jag på en film och somnade till den, vaknade igen när filmen var slut och tittade klart på den. Somnade till och från men chansar på att jag har sovit högst 3 timmar inatt - nice,skitkul,underbart,roligt. 

Jag ville på låtskrivarfestivalen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag har ont i halsen!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag kan inte svälja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag hostar hela tiden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag tror jag har feber också!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag kan inte äta!!!!!!!!!!!!!!!!!
Inte dricka heller!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fuck this. 



Låten joinar sjuka mig för tillfället.

Kommentarer
Postat av: ylvisen

Ring familjeläkaren, kram

2010-05-26 @ 09:40:38
URL: http://ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0