designen..

Hinner inte fixa nå mer nu, orkar inte att det aldrig kan bli helt bra.. Men detta får duga ett liiitet tag tills jag inskaffar mig lite hjälp ;)

Ikväll har jag och mamma fixat i mina garderober, rensat ur och gjort fint - grymt skönt & tack så mkt för hjälpen mamma!!! Grannarna (Karin&Vilma) kilade över en stund för att ge oss hamster godis + mat + massa spån och så, för deras lilla pluttan dog i lördags:( Men det var iallafall sjukt snällt och mina feta hamsterbebisar vart superglada när det klirra ner lite ny mat och åt oavbrutet tills det var fullt i kinderna <3 Så tack för det!

Imorn ska vi på låtskrivarfestivalen med skolan, nice värre. Idag hade jag 3 lektioner, varav 1 prov, 1 vek vi tyg på och 1 körde vi spel, hihi. Börjar lukta sommarlov här.

 
Just fan! Smutskläderna jag la under sängen :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0