da'n före da'n

Sexualkunskap, drog hem till olivia efteråt, lunch, bild, svenska hem. Hade skitont i magen så jag skippade svenskan och jobbar hemma istället. Skriver ändå boken om mig, så det är rätt så självständigt.

Ikväll ska jag åka till tortuna kyrka och repetera inför morgondagen. Kommer vara grymt jävla nervös, eller ah jag är det nu. Just nu känns det såhär typ: jag låtsas vara jättesjuk imorn så kanske jag slipper. Men jag kommer ta mig igenom det med pest&pina, men sen när jag väl kommer ut därifrån kommer jag vara så fking glaaad!

Nu ska jag somsagt plugga svenska...
hejdå!






bild1: älskadtröjorna som vi äntligen har fått tack vare jonas!
bild2: mallan
bild3: webbkamera funktionerna i mitt hjärta


Kommentarer
Postat av: ylvisen

Äh var lite glad, du ska ju få dricka vin ;)

2010-05-07 @ 17:23:36
URL: http://www.ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0