BELLA&EMMA

Blev EMB time en stund på kvällen. Riktigt mysigt, jag har saknat dom!
Bella kom & mötte mig vid 7, då cyklade vi ner till lekberga och satt där och schnacca lite. Sen kom emmis, då snackade vi ännu mer. Ruligt hade vi. Sen skulle emmapemma hem och käka, så då åkte jag också hem och käkade & bella följde med mig hem och åt med mig. Sen satt vi och snackade tills klockan var typ 10. Då cyklade hon hem igen.

Nu ska jag väl snart kila iväg mot sängen, som är nybäddad och klar - och jag har redan gjort mig klar. Detta är awesome. Jag är så trött i ögonen så jag knappt ser vad jag skriver just nu. Bäst jag drar, ciao.


hoppas detta va ok. bjuder iaf - loveu!!!

Kommentarer
Postat av: ylvisen

Fina ni är!

2010-05-31 @ 07:57:19
URL: http://ylvisen.blogspot.com
Postat av: ylvisen

Hej igen!



NU såg jag att du kommenterat ko-bilden :) Ja det var där du var med förut, det hade jag glömt bort!



Bra att du spöar dina kompisar om de säger "så", det är rätta takter de :) he he....



kram

2010-05-31 @ 12:11:19
URL: http://ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0