22:28

Var och repeterade ikväll. Det gick sådär, bra gick de ju, men jag har en stor känsla av att det blir ett sånt där jobbigt hjärnsläpp imorn när man som minst behöver ett. Jag kommer dö, iaf svimma. Haha nejdå, det kommer jag inte allste, men attans vad nervöst det är nu, jag vet att jag tjatar, förlåt!
Hoppas bara att vi får vädret på våran sida imorn, det ser tyvärr inte ut så på väderprognoserna, men hoppas kan man väl alltid göra!..

Fick ett sms från Emma nu för någon timme sen;
Ville bara säga ett litet lycka till. Ska bli så roligt att få göra detta med er, trots att vi alla är så nervösa. Hoppas att allt går bra och att alla hjälps åt med sången. 1 dag kvar sen är konfirmationen slut. Jag älskar er mina bästa tjejer, nu kör vi!!
/eran emma♥

Kunde inte ha skrivit det bättre själv, vi är oslagbara tillsammans.

Fick även en skiva med bilder från året, lägger upp några nu;

allra första gången, kommer ihåg det så väl.


hahah rättvik, snygg jag är.


kraaamar. checka in malva på den här bilden..


hahah direkt efter, vettefan hur vi kramas ;)



Nu ska jag snart sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0