lördag!

Det är helt sjukt vad jag älskar lördagar, lätt bästa dagen i veckan!
Vaknade imorse vid 10, hade ställt klockan. Gick upp och käka och duscha och spela gitarr och sånt. Sen kom Ylva och hämtade mig och då åkte jag med henne, Felix&Jack, på en grej, vet inte hur jag ska förklara med vi fikade och lekte iallafall. Sen åkte vi och hämtade Jesper och sen åkte vi till mig/oss. Busade och lekte med hamstrarna. Hihi Jack var skitsöt när han vart rädd för Frank när han sprang i bollen, och sen sa han att dom hette Bank&Picko istället för Frank&Viggo, söti!


tycker bilden är så himla gullig!

Nu ska jag snart hjälpa till och duka och sånt och sen kommer våra grannar hit och kollar på körslaget och sånt. Jag kommer allvarligt rösta sönder team picasso!!!! Åker dom ut så kan vi ju inte åka och kolla live på lördag! Så nu: ALLA mina läsare röstar minst 5 gånger var, då får dom 100 extra röster, smart va?;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0