kåmfa&hamboll!

Va ju på konfa, lika segt som vanligt faktiskt heh-eee. Sen åkte jag på träning, lika kul som alltid! Efter träningen hade 93orna match och behövde folk, så jag och vanessa var med och spelade lite. Suger på att spela med vax på bollen, sjukt svårt eftersom vi aldrig tränar med det. Spelade inte så mycket heller men lagom, ville inte spela mer. Gjorde väl inget jättedåligt iallafall så det var väl bra. Tror vi förlorade med 20-12.
Nu när jag kom hem så kollade jag på andra avenyn på datorn eftersom jag missade det. Asså fyfan va jag hatar katarina, hoppas hon dog när hon ramla i trappen, psyktant!

+ att jag tog alldeles för lite vax på fingrarna, så lagom skönt nu, typ en blåsa på lillfingret. Svider sådär lagom skönt nu! Nu ska jag in i duschen, fast egentligen skulle jag kunna lägga mig ner och somna på spurt!


Here you got it, dålig bild javet men liksom ofta man brukar ta kort på ett finger? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0