go friday

Fredag idag, äntligen! Väldigt efterlängtad. Idag var jag och becka och hämtade våra ledighetslappar som rektorn hade skrivit under, tur att hon gav oss ledigt trots att vi lämna in lappen 2 dagar före vi skulle åka;). Har väl varit en helt okej dag faktiskt. Snart ska jag börja packa för sälen(som jag inte orkade igår) &sen duscha lite senare. Sen blir det fredagsmys. Och det stora +et för dagen är att vi ska käka thaisoppa till kvällsmat, min älsklingsrätt!

Oh justja, skulle ju berätta om idag på idrotten: Vi körde basket, och så skulle max&holmer försöka ta bollen samtidigt. Men istället springer dom in i varandra, så max bröt näsan:O:O:O:O:O. Näsbenet blev helt snett och holmers öga vart typ rött/blått. Stackars! Max fick iaf åka till lasarettet och holmer kände sig yr&så. Tragisk idrottslektion liksom. Hoppas max näsa inte var bruten iallafall, men det såg exakt ut som det då näsan var blå&sne.. Fy stackars! Aja, hoppas båda mår bättre snart iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0