dålig uppdatering igen!!

Usch fyskämms på mig, måste bli bättre.
Ska ju till sälen på söndag, och jag tror tyvärr inte jag har någon dator mellan söndag&torsdag så jag kommer inte kunna uppdatera något i sälen:( Och jag har haft så mycket dom senaste dagarna och kommer antagligen ha rätt dålig uppdatering kommande dagar också, för det är riktigt mycket just nu!..

Iaf har jag varit i skolan idag, jag är fortfarande grymt förkyld. Men det skiter jag i på lördag, för då är det match som gäller!! Har inte tränat på 2 veckor så vi får la ser hur det blir.. Men iallafall! : Skolan idag var väl helt okej, fick reda på att jag fick g+ på svenskan, och det är jag nöjd med! Sen var jag hos jejje&jossan efter skolan och typ bara prata och sånt. Sen nu ska jag snart fixa lite inför sälen om jag orkar, sen duscha och sen blir det nog tv eller nåt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0