20.13

Skrev ingenting igår, men då praoade jag bara. Gjorde inte ett skit på kvällen, rätt nice det med! Sista dagen på praoen idag, slipper imorn för att vi har haft så långa dagar. Det är skitbra, för mina ben är helt slut. Inte van att stå typ 7-8 timmar i sträck, nu värker det i benen haha:( Men det har varit jätteroligt att praoa på djurmagazinet, roligare än jag trodde! Btw igår var jag, jejje,bella&nadja på stan och fixade rosa tröjor till körslaget, grymt kul ska vi ha! Det kommer bli bäst. Ikväll är det andra avenyn, jag-ska-se.

btw, jag har blivit skiiiit hostig, IGEN:( Asså jag orkar verkligen inte, jag har precis tänkt på hur skönt de är att slippa hosta hela tiden, ååh seriöst!


Kommentarer
Postat av: 3lin

nehe, fanns jag inte eller?:(

2010-03-31 @ 20:31:22
URL: http://elinlinneaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0