14.49

Sitter och snaskar i mig pizzan från igår, hoppas den känner sig älskad. För det är den.
Kan ju bara berätta om imorse, fyfan. Satt och kolla outsiders som sagt, sen börjar brandvarnaren tjuta som F*N. Jag får ju panik och ba kollar på hamstrarna och typ tänker att nu blir vi döva allihopa. Jag vet inte ens hur man stänger av en sån där så jag börja trycka på den men de hände ingenting. Ringde mamma och typ hade panik, kändes som om jag skulle få tinnitus.. Tillslut fick jag tyst på den och andas ut, vart asrädd. Sprang runt och kolla om de brann. Men de gjorde det ju inte, varför gick den igång? Hade inte en endaste pryl igång som skulle kunna ge ifrån sig rök, utom datorn, och den va ju som vanligt? Skiträdd blev jag iallafall!

Usch va jag inte vill på konfan, ser ut som ett äckel i håret men jag orkar inte duscha jag har ju ändå träning ikväll så jag duschar ju efter det. Nej nu åter till pizzan, hejrå!


usch vad äcklig den såg ut haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0