12.05


visste ni om..

att min senaste kyss:
 ..

att jag inte gillar: att vara sjuk
att min bästa vän är:
 bäst i världen
att min första riktiga kyss: var när jag gick i 6an
att jag avskyr när folk: ljuger
att jag gillar att: umgås med tjejerna
att jag alltid kommer att: gitarr är roligt
att jag är förälskad i: viggo
att sist jag grät var: längesen
att min mobiltelefon är:
 sliten&jag vill ha en ny
att när jag vaknar på morgonen: kollar jag på klockan

att innan jag går och lägger mig: smsar jag med någon
att idag har jag: druckit yougurt

att jag just nu tänker på: hur det kommer låta när jag sjunger
att i kväll ska jag: kolla på lets dance&solsidan
att i morgon ska jag:
 kanske kolla på fotbollsträning
att jag hoppas:
 att jag får ett långt och bra liv
att nu ska jag:
 gå&spela gitarr!

ps, bjuder på den otroligt snygga bilden. nattlinne&allt!


Kommentarer
Postat av: ylvisen

Du kanske vill ha min gamla ruttna mobil, den bruna :)

2010-03-12 @ 17:20:35
URL: http://www.ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0