wonderful weather

Så jävla underbart väder just nu. Det är så varmt och så skönt och underbart och ja herregud det är så underbaaart! Hoppas de håller sig till midsommar iallafall! Och gärna några veckor (typ 8) till :-)

Gick upp halv10 idag för att hänga med Bella och company till Skultunabadet. Det var supermysigt. Badade jättejätte mycket. Leo & Vanessa var verkligen inga badkrukor, så jag och Bella ställde upp som badvakter fast i vattnet, typ.

Åt mat där & sen vid 4 åkte vi hem igen. TACK FÖR IDAG<3

När jag kom hem åt jag snabbt (hehe igen) och sen åkte jag och mamma ner till kiosken på ip och stod där tillsammans med Sandra & hennes pappa. När Sandra och tjejernas träning började så gick jag, eftersom jag inte tränar just nu. Gick och skulle träffa Jonas. Samtidigt smsade jag med Jejje om olika saker. Rätt vad det är så ser jag Jejje komma cyklande på vägen, så komiskt. Vi stod och snackade typ en halvtimme, för Jonas var i hk. Fanns mycket att prata om, och när Jonas kom så körde han mig i korgen på postcykeln, och Jejje hängde på. (På egen cykel dock!) Vi cyklade hubborundan, för er som inte vet vad det är så, bad for you. Och sen runt lite och satte oss och snackade lite.

Rätt som det var så blev jag hungrig (igen), så vi åkte hem till Jejje och käkade mackor. Sen lekte vi med djuren. Jennifers kanin ska få bebisar vilken dag som helst, jag kommer bli helt bunden, äääääälskar när dom får kaninungar, så underbart!

Kom hem vid halv00 iallafall, och nu ska jag inte göra något speciellt förutom att spela mera zuma och typ snacka med mina nördar på mssssn.

Sorry för långt inlägg, mycket som har hänt idag!

Bild från igår på Sundängen.
Och jag vet, jag är vit. Typ som snö. Jag kan inte bli brun, har inget pigment. Jag blir röd och sen försvinner det. Jag tycker det är skitjobbigt och trivs inte i att visa mig i bikini för att jag är så vit mot alla andra. Menmen.. Sånt är livet.

Sen kom jag på att jag har ju fan inte duschat idag sen jag badade i klour. Fan va äckligt, de kliar på kroppen. Det första jag gör imorgonbitti = DUCSHAAA.

PUSS PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Jonas Köhler

Haha vadå dock på sin egen cykel, hade du förväntat dig att alla satt på haHa??:D<33

2010-06-24 @ 00:58:05
URL: http://Jonas.ziimi.com
Postat av: elin

Tack för dagarna, älskar dig<3

2010-06-24 @ 10:57:34
URL: http://eanderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0