Fredag

Skön dag todayy. Skolan först, tittade på en värdelös film och lyssnade sedan på Peder Malm när han pratade om alkohol och droger. Det var riktigt bra, han berättade jättebra. Om man ville fick man bli medlem i en grej som heter "spik", det betyder att man aldrig i hela sitt liv ska dricka alkohol och blablabla. Lät ju bra, men jag tänker inte bli nån iallafall ;-)..

Åkte till gropen vid 11, fick baguetter och festisar av skolan. Där borta mös vi, typ hela klassen var med :-) Inge bad idag, men som vanligt var det några dårar som badade.

Nu ska snart jag, Bella & Frida boka biljetter tills imorn! Sen ikväll ska jag vara med jonas.
Lite bilder från idag har ni exakt precis här;


stekigt va? ;-)

Kommentarer
Postat av: ylvisen

Ser mysigt ut!



Nä någon spik behöver du ju inte bli, kanske ska ta och bli det jag?

2010-06-04 @ 14:38:50
URL: http://ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0