Update 22:15

Gick den där paraden idagrå med fotbollslaget. Lite pinit att det bara var vårat lag när de skulle ha varit asmånga lag, menmen.. Kom iallafall fram och det hände inte så mycket på sörby egentligen. Felix var där, så han var väl mitt & mina kompisars ögongodis. En riktig charmör, så himla söt när han stod och dansade till musiken. Som min kompis sa: gud va glad man blir av såna där glada barn som sprider glädje omkring sig jämt, det är så himla gulligt! Så sant så.


Felix i blå tröja på kullen♥ Lånade bilden av Ylva, hoppas de var ok!

Gick till Johanna efteråt med Jullan & mimmi, och sen kom josse också. Satt och pratade aslänge på johannas baksida. Sen bestämde vi oss för att äta pizza, så jag & jullan åkte hem till bösse och hämtade pengar och bytte om. Eftersom jag hade sån tur så råkade Jonas komma förbi, och han råkade ha sin postcykel med sig. Så han skjutsade mig till pizzerian med den!

Efter pizzan så gick vi till ängen vid min mormor och morfar och spelade fotboll. Åkte hem runt 9 och nu kommer snart bilderna från stockholm. Puss!

Kommentarer
Postat av: ylvisen

Helt ok självklart! kram

2010-06-07 @ 08:22:30
URL: http://ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0